Scandal
in ultima campanie publicitara a lui Marc Jacobs, pentru parfumul "Oh
Lola!", in care a folosit imaginea unei actrite intr-un mod total
nepotrivit.
Este vorba de Designerul de Dakota Fanning. Vedeta in varsta de 17
ani pare mai mica pe afisul marcii de parfum "Oh Lola!". Surprinsa stand
pe podea, cu o sticla de parfum intre picioare, Dakota afiseaza o
imagine provocatoare, total opusa inocentei asociate copiilor.
Parfumul
pe care il promoveaza este creatia designer-ului Marc Jacobs, care a
declarat ca a ales-o pe Dakota ca reprezentanta a produsului pentru ca,
in imaginatia lui, asa arata o Lolita contemporana.
"Oh Lola!"
este produs de brandul Coty, care nu se afla chiar la prima abatere in
ceea ce priveste caracterul sexual utilizat in promovare.
Autoritatea
Standardelelor in Publicitate din UK nu a actionat in mod independent
in momentul in care a decis interzicerea campaniei, ci a urmat sfatul
primului ministru, care a mentionat de nenumarate ori ca sexualizarea
copiilor prin reclame trebuie oprita.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu