Cehii, cândva foarte mândri de berea lor demnă de a deveni o marcă
înregistrată, precum Champagne, sunt acum disponibili pentru a încerca
şi alte arome, chiar şi aroma de banane. Iar producătorii de bere precum
SABMiller, Heineken sau StarBev, sunt gata să răspundă dorinţelor
clienţilor, mai ales într-un moment în care piaţa este afectată de
criză, scrie Bloomberg.
"Am lansat Staropramen Lemon, care ne ajută să ne creştem cota de
piaţă într-o piaţă în declin, şi suntem mulţumiţi de rezultate", a spus
Alain Beyens, CEO al StarBev. Compania este prezentă şi în România, unde
deţine producătorul Bergenbier.
Beyens mai spune că noua generaţie de consumatori este deschisă
noilor arome şi gusturi, iar Staropramen Lemon atinge o generaţie tânără
care preferă băuturile răcoritoare şi vinul. În următorii cinci ani,
compania intenţionează să lanseze varietăţi de bere în fiecare an.
Producţia totală de bere din Cehia a scăzut cu 8% la 15,7 milioane de
hectolitri în 2010, cel mai abrupt declin din 1989, potrivit Asociaţiei
de Bere şi Malţ.
Şi SABMiller are în vedere să lanseze şapte sortimente de bere începând de anul viitor pentru a atrage noi consumatori.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu