A decedat în 2009, dar continuă…să
“trăiască”. Mai precis, continuă să genereze foarte multi bani, graţie
executorilor testamentului "regelui muzicii pop", care au incheiat
contracte cu Pepsi, Sony, Cirque du Soleil, Ubisoft şi producători de la
Hollywood.
"Michael
Jackson este în continuare incredibil de popular în lumea întreagă, mai
ales în China, iar noi le promitem fanilor lui că vom fi atenţi şi vom
trata cu respect imaginea sa", a declarat Franck Cooper, unul dintre
directorii de marketing ai grupului Pepsi.
Gamă de produse
Wall Street Journal nota nu demult că primul contract semnat
cu Pepsi, în 1984, i-a adus cântăreţului suma de 5 milioane de dolari.
El l-a "costat" pe artist şi câteva şuviţe de păr, din cauza incendiului
produs pe platoul unde se filma spotul televizat.
Potrivit
fondului care administreaza averea starului, contractul cu Pepsi este
primul contract de publicitate semnat după moartea lui Michael. Fondul a
pus în vânzare de multă vreme, inclusiv pe site-ul oficial al lui
Michael Jackson, pe care il administrează, o întreagă gamă de produse cu
preţuri între 5 şi 300 de euro. Printre acestea se regăsesc un single
pe vinil şi un geamantan şi un tricou inspirat din videoclipul "Bad",
trei CD-uri, casete demo inedite şi DVD-ul legendarului concert pe care
starul american l-a susţinut pe stadionul Wembley din Londra în 1988.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu