25.11.2011

DJ Harra: «Tata mă sună doar ca să-mi ceară bani!»

Dana Neacşu, alias DJ Hara, şi-a susţinut mama financiar, dar mai ales moral, încă de când era la liceu.
"În clasa a noua am început cu prezentările, iar acei bănuţi îi dădeam alor mei", a spus Dana pentru "Acces direct". În schimb, tatăl său "niciodată nu m-a luat în braţe, nu mi-a zis «te iubesc», nu m-a întrebat dacă sunt bine. Nici nu îşi aminteşte de ziua mea", a povestit DJ-iţa. "Nu mă sună decât să îmi ceară bani. Şi nu pentru că nu ar avea, ci pentru că cheltuie mai mult decât primeşte".
La sfârşitul anului trecut, Dana a primit o nouă lovitură: mama ei a fost lovită de o cumplită maladie: "Am crezut că nu mai pot să trăiesc când am auzit că e bolnavă de cancer, abia după trei zile mi-am revenit". Timp de trei luni, i-a rămas alături: "Am refuzat toate ofertele de joburi în acea perioadă", îşi aminteşte ea.
Paula Neacşu, mama vedetei, îşi consideră fiica "un înger, dacă nu o aveam pe ea, nu aveam pe nimeni". Dana a mărturisit că şi-ar dori trei copii, doi băieţi şi o fată: „Mama a promis că-i va creşte până la 7 ani", a spus ea. „Nu am pe nimeni acum, am descoperit că nu toţi spun tot ce gândesc, iar în jurul meu au fost oameni cu zâmbete false", a concluzionat vedeta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu