25.08.2012

BECALI intră abrupt în problema lui Mircea BADEA cu permisul. Viteza cu care ÎL UMILEŞTE pe realizatorul TV :

Gigi Becali e-n tot şi toate. Când nu îşi spune părerea că aşa îio vine, ca valul, e întrebat ce crede despre te miri ce se mai întâmplă prin viaţa publică. Cum ar fi păţania lui Mircea Badea, care a rămas fără carnet din cauza vitezei. Gigi Becali era el însuşi pe drum când a aflat că realizatorul TV Mircea Badea a rămas fără permis după ce a fost prins de radar că mergea cu 162 km/h. Comentariul lui Becali e demenţial: începe cu ...ce se cade să spui şi se termină cu un soi bizar de autodenunţ.
"Foarte bine i-a făcut, să respecte legile ţării şi să-i ia permisul pe şase luni. 162 km/h? A, nu-i mult... aaa, am glumit, vă daţi seama, 162 km/h pe autobanda asta nu e mult. Eu nu pot să spun ceva, să critic pe cineva care face ceva ce fac şi eu. Aş fi ipocrit. Acuma nu am prins radarul că era Luţu la volan şi am mers cu 130-140. Când m-am dus încolo, eu am mers cu 197", a declarat Gigi Becali, cu poliţistul lângă el.
Când i s-a spus că limita de viteză de pe autostrada Bucureşti-Ploieşti, acolo unde se afla şi el la momentul comentariului, este de 100 km/h, răspunsul lui Becali îăn direct la România TV a fost de-o sinceritate năucitoare: "Am avut noroc că nu m-a prins".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu