22.12.2011

Becali i-a pus prima interdicţie lui Chipciu: "Dacă mă va asculta, va ajunge mare fotbalist!"

Alexandru Chipciu a semnat miercuri un contract pe 5 ani cu Steaua şi a devenit deja favoritul patronului Gigi Becali. De aceea, şeful roş-albaştrilor i-a trasat deja mijlocaşului prima limită, una pe care fotbalişti ca Mihai Costea sau Cristi Tănase nu au respectat-o după transferul la gruparea bucureşteană.
 "'De abia acum intri pe porţile mari ale fotbalului' i-am spus lui Chipciu. Dacă vrei femei, te laşi de fotbal. Cine mă va lua în consideraţie, va ajunge mare fotbalist. Dacă nu, nu. Îţi trebuie numai o femeie, nu două" a fost sfatul lui Becali pentru Chipciu.

 "Gigi Becali mi-a spus că a auzit nu ştiu ce despre mine, dar l-am asigurat că nu o să-mi fac de cap, că am venit aici să fac performanţă. Nu am de gând să-mi pierd capul pe la Bucureşti" a fost replica dată de Chipciu, cu care l-a satisfăcut pe noul său patron.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu