23.12.2011

Becali a explodat după ce LPF a REFUZAT să înregistreze contractul lui Alexandru Chipciu: "Bag milioane într-un fotbal condus de fricoşi şi incompetenţi"

Gigi Becali este pe punctul de a intra într-un nou conflict cu preşedintele LPF, Dumitru Dragomir. Motivul? LPF refuză să înregistreze pentru moment contractul lui Alexandru Chipciu, motivând că trebuie să aibă semnăturile tuturor părţilor implicate, inclusiv a dinamovistului Nicolae Badea, pentru a evita eventuale probleme cu DNA.
"Mi-au spus că le e teamă. Că după acţiunile DNA-ului, acum suflă şi în iaurt. Pe ei nu trebuie să îi intereseze decât să înregistreze contractul, care este semnat de toate părţile, apoi pot interveni Comisiile.

  N-am vorbit cu Dragomir, încă. M-am enervat că eu tot bag milioane într-un fotbal care este condus de oameni incompetenţi sau fricoşi. Dacă le e frică, să îşi dea demisia şi să vină alţii. De ce să stea activitatea fotbalistică în loc?

  Eu pe Badea l-am respectat întotdeauna, dar mă deranjează că se bagă el în problemele altora. De ce face el ofertă de 800.000 de euro. Păi ce vrea să arate, că furăm noi? Asta mă deranjează..."
, a spus Becali la gsptv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu