21.12.2011

În 2008 a cîntat "Steaua e numai una", acum îi laudă iar pe rivali: "Mă bucur pentru ei că sînt în primăvara europeană"

Fundaşul lui Dinamo, Cristian Pulhac, a tras concluziile finalului de an, menţionînd că pentru el începutul campionatului nu a fost unul bun, din cauza unei accidentări.

"Nu a fost un început foarte bun pentru mine, ţinînd cont că m-am accidentat şi am pierdut o perioadă foarte lungă. Sper ca în această pauză să reintru în program şi să încep cu dreptul anul următor. Sărbătorile sînt frumoase cînd sînt de pe primul loc, sper să fim şi la vară tot acolo.
Ne-a fost teamă de noi în acest tur, dar ne-am mobilizat, sîntem o echipă şi în teren, şi pe bancă. Nu ne interesează arbitrajele, nu cred că vor veni arbitri străini. Asta este, se mai greşeşte, sper că nu o fac intenţionat", a spus Pulhac, notează Mediafax.



Întrebat dacă Steaua este principala adversară în lupta pentru titlu, Pulhac a precizat: "Nu ştiu de ce toată lumea ne întreabă de Steaua, de vreme ce CFR Cluj este la un punct în spatele nostru. Mă bucur pentru ei că sînt în primăvara europeană, dar sînt pe locul 8, nici nu ştiu pe cît sînt. Şi Rapid, şi CFR sînt la fel de periculoase, dar şi noi sîntem periculoşi".


Steaua este pe locul 4 în Liga 1, cu 32 de puncte, la 8 puncte în spatele liderului Dinamo.

În 2008, Pulhac (27 de ani) a cîntat alături de alţi trei coechipieri de la Dinamo (Torje, Ropotan şi Lucian Goian) celebrul refren "Steaua e numai una". VEZI MAI JOS VIDEO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu