25.02.2012

Andreea Esca: Mai bine mănânci o prăjitură, decât să devii o acritură!

La aproape 40 de ani, Andreea Esca mărturiseşte că se simte foarte mulţumită în pielea ei şi că nu are un regim alimentar restrictiv, ci doar unul de viaţă sănătos.

"Încerc să îmi menţin oarecum regimul. Evit mesele seara, fac de 3 ori pe săptămână Pilates. Cafeaua o beau cu zahăr, evit prăjiturile, bomboanele. Trebuie să eviţi mesele seara în oraş, dar nu vreau să devin o persoană antisocială. Poţi să mănânci peşte, o salată, dar nu tot ce îţi doreşti. 

 
Mi-am pus toată familia la regim. Alexia face dans de performanţă, Aris, înot. Mama m-a susţinut mereu, dar găteşte foarte mult. E un miros dimineaţa la mine în casă...

Mănânc ceva bun, dar mai rar. Nu vreau totuşi să devin o persoană frustrată. Mai bine mănânci o prăjitură, decât să devii o acritură.

Mă simt foarte bine în pielea mea şi că am revenit la greutatea pe care mi-o doream. Totul e să fii motivată!", a declarat Andreea Esca în emisiunea "Ce se întâmplă, doctore?".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu