09.02.2012

Importatorii de flori cresc preturile cu peste 25% de Ziua Indragostitilor. Cum reactioneaza comerciantii :

Importatorii de flori profita la maximum de pe urma Valentine’s Day si maresc preturile cu peste 25%, spunand ca asa cresc la Bursa de flori din Amsterdam, potrivit reprezentantilor florifrumoase.ro.



Daca florariile se aliniaza acestui trend, vor pierde din clienti, potrivit lui Gabriel Caloian, directorul florifrumoase.ro. „Prefer sa vand buchetele la aceleasi preturi din timpul anului, chiar daca rata profitului va fi mai mica. Cumparatorii observa acest lucru si astfel ii fidelizam. Nu mi se pare normal sa maresti preturile atunci cand cresc vanzarile”, a declarat acesta.

Reprezentantii Floridelux.ro au confirmat pentru DailyBusiness.ro faptul ca multi importatori au marit preturile in aceasta perioada cu diverse procente. Desi este importator direct de flori, compania isi mentine politica de preturi de anul trecut.

 14 februarie aduce florariilor vanzari cu peste 300% mai mari fata de o alta zi din an.

Florariile online au primit deja foarte multe comenzi. „De doua saptamani primim zilnic comenzi pentru data de 14 februarie. Foarte multi barabati ne cer ca buchetele sau aranjamentele sa ajunga dimineata  la destinatie, sa-si surprinda iubitele de la prima ora a zilei”, a mentionat Gabriel Caloian.

Floridelux.ro estimeaza ca vanzarile online de flori pentru Valentine’s Day se vor ridica  la 60.000 de euro, in crestere cu 50% comparativ cu 2011. Compania estimeaza vanzari de aproximativ 9.000 de euro pentru aceasta perioada, duble fata de cele realizate anul trecut cu ocazia Zilei Indragostitilor.

Vanzarile la nivelul principalilor jucatori din piata pe segmentul florariilor online apreciez ca vor depasi 60.000 de euro in aceasta perioada, in conditiile in care Valentine’s Day este sarbatorit in mijlocul saptamanii”, a declarat Marius Dosinescu, Business Development Manager in cadrul grupului floridelux.ro.

Pentru acest an, Dosinescu apreciaza o crestere a competitivitatii pe piata florariilor, atat online, cat si offline, pe masura ce separarea dintre aceste doua piete a inceput sa dispara incepand cu 2011, dar si a cresterii nivelului de incredere generale in cumparaturile pe Internet.

„Din 2011, datorita cresterii increderii generale in mediul online si a educarii clientilor, florariile online si cele offline au intrat in competitie directa pe piata, iar la ora actuala au aproximativ 60% piata comuna. Astfel, pentru anul acesta, estimez ca piata florariilor online va depasi nivelul de 3 milioane de euro”, a incheiat Dosinescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu