Călin Drăgan s-a consacrat în mediul de business local drept
primul român care a ţinut frâiele filialei Coca-Cola HBC. Mai mult, a
condus organizaţia în perioade de creştere economică, dar şi în criză,
iar pentru rezultatele sale a fost promovat, anul trecut, la filiala
japoneză a sistemului Coca-Cola.
După mai puţin de un an a fost promovat iar, tot în cadrul companiei
nipone, care are o cifră de afaceri de 4,5 miliarde de dolari. Călin
Drăgan îşi povesteşte experienţa japoneză într-un interviu pentru
BUSINESS Magazin.
Surprize în Japonia pentru un manager român? Într-un cuvânt: totul.
De la faptul că foarte puţini japonezi vorbesc engleza până la isteţimea
telecomenzilor, durata şedinţelor sau vânzarea fructelor şi legumelor
la bucată. Despre experienţa sa de român în Japonia povesteşte Călin
Drăgan, care a fost promovat la 1 aprilie în funcţia de representative
director & executive vice president pentru Coca-Cola West Japan, o
companie cu o cifră de afaceri de 4,5 miliarde de dolari. Pentru
comparaţie, valoarea pieţei băuturilor fără alcool din Japonia este de
aproximativ 65 miliarde de dolari, cam cât jumătate din PIB-ul României.
Compania pentru care lucrează managerul român este lider de piaţă la
categoria băuturilor răcoritoare, cafelei, apei minerale, sucurilor de
fructe şi sportdrink.

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu