"Când m-am angajat la Facebook, în urmă cu opt luni, credeam că
Facebook este o companie internet. Dar după ce m-am angajat la Facebook
am aflat că de fapt lucrez pentru o companie de tehnologie", a declarat
Bruce Bale, Head of Sales CEEMEA Global Marketing Solutions la Facebook.
"Aproape o jumătate de miliard de oameni intră zilnic pe Facebook de
pe dispozitive mobile, iar prima pagină pe care o văd este cea de ştiri
unde văd noutăţile de la oamenii şi companiile cu care sunt conectaţi.
Facebook este acum cea mai de încredere sursă de marketing. Eu cred în
ceea ce spun prietenii mei faţă de ceea ce spun televiziunea, radioul,
sau media tradiţională", a spus reprezentantul Facebook.
El a spus că firmele care vor să îşi promoveze produsele pe Facebook
trebuie să urmărească mai multe elemente decât numărul de fani al
paginii pe care o au. "Este nevoie de poveşti prin care sa antrenaţi
prietenii brandului. Reclamele sunt doar pentru utilizatorii cu care nu
sunt conectat, cau care nu sunt prieten. Trebuie să ai angajament,
implicare din partea fanilor. Trebuie să ştii câţi dintre ei dau click
pe pagina companiei, câţi cumpără ceva, se uită la pagina mea. Dacă nu
fac asta, postările pe Facebook sunt ca şi cum aş trimite mailuri unei
baze de date".
Bruce Bale a spus că avantajul Facebook în lupta pentru a câştiga
bugetele de promovare a companiilor este că reţeaua îşi cunoaşte foarte
bine utilizatorii, şi ştie ce fac şi ce le place. "Putem identifica
utilizatorii după ce le place, aşa putem ajuta companiile. Dacă vreau să
vând produse sau să promovez produse pot ţinti oamenii care lucreaza în
auto - dacă asta îmi trebuie, iar dacă vreau să ţintesc oamenii din
retail, atunci pot găsi oamenii din retail".
Reprezentantul Facebook a susţinut în acest context că firmele
trebuie să ia în calcul din prima clipă promovarea pe reţeaua socială,
atunci când îşi fac bugetele de marketing. Bale şi-a exemplificat
recomandarea făcând o trimitere la pregătirea unui produs tipic românesc
- pasca, un sortiment de plăcintă care are printre ingrediente şi
brânza. Nu veţi dori să adăugaţi un ingredient principal la sfârşit,
după ce plăcinta este scoasă de la cuptor, ca zahărul. Aşa trebuie
procedat şi cu Facebook, trebuie inclus în buget din prima clipă.

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu