13.08.2012

Steaua pregăteşte 3 transferuri surpriză: un fundaş de la Iaşi, "Prinţ" de la Petrolul şi "săgeată" de la Mediaş!

Gigi Becali l-a criticat pe Gardoş după meciul cu Gaz Metan, 1-1, şi caută acum şi un fundaş central. Patronul Stelei a remarcat un apărător de la Iaşi, dar anunţă şi alte două transferuri surpriză
"Cînd văd ce face Gardoş regret că nu le-am prelungit contractele lui Iliev şi Geraldo. Mai ales de Iliev îmi plăcea. Mie îmi place de Alexandru Creţu de la Iaşi, i-am zis lui MM să se ocupe de transferul lui. L-am sunat şi pe Walter ca să mi-l dea pe Adrian Cristea. El nu umblă în cluburi, chiar dacă e afemeiat. Nu bea, e cuminte", a spus Gigi Becali la Versus, pe GSP TV.
Invitat în studioul emisiunii, Adrian Iencsi i l-a recomandat lui Becali pe jucătorul care a marcat gol Stelei la Mediaş, Astafei. Patronul Stelei a promis că îl va trimite pe MM să negocieze transferul acestuia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu