24.09.2012

Ce a înţeles Cheloo dintr-o melodie la X-Factor: "Ţâţe, Hagi, maieu". Ascultă aici piesa! Tu ce înţelegi? | VIDEO

Cheloo a fost aseară, la prima ediţie a show-ului X-Factor "one man show". Juratul a uimit audienţa când i-a spus unei concurente care a cântat în coreeană: "Din melodia ta înţeleg doar ţâţe, Hagi şi maieu".
 Andreea Hanţar, o concurentă de 19 ani, a crezut că îi dă gata pe juraţi când a cântat în coreeană. Din nefericire pentru ea, Cheloo a recunoscut franc că nu a înţeles mare lucru din piesa cântată de tânără.

"Eu sunt limitat electronic, dar limba asta nu îmi este deloc familiară. Ştii ce am înţeles eu din piesa astă? Mă scuzaţi doamnelor şi domnilor dar eu am înţeles 'Ţâţe, Hagi şi maieu'", a spus componentul trupei Paraziţii.
Tu ce înţelegi din piesa cântată de concurenta X-Factor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu