31.10.2012

News Alert Media Center Face Azi Un Anisor !!! La Multi Ani bloguleeet!!!



31.10.2011-31.10.2012... Un an frumos petrecut impreuna .. Astazi bloguletul News Alert Media Center :) implineste un an de activitate mai mult sau mai putin intensa .. Pentru mine cel putin este o reala evolutie ... Evolutie in tot si toate .. De la modul meu de a scrie pana la modul vostru de a percepe ... aberatiile mele :))

Un anisor ... Atat avem ... atat am implinit ... Atat am crescut :"> In acest an am renuntat la anumite temeri .. Fiecare postare .. reprezinta .. un gand .. un sentiment .. pe care l-am avut in momentul in care am pus pixul pe hartie .. 
Da da ... Un an minunat :"> Sunt mandru de ceea ce am reusit sa fac ...Sunt mandru de munca ce am depus-o aici ... Asa astazi .. trebuie sa fim fericiti .. Sa inchinam un pahar de sampanie ... si sa mancam o briosa ... pentru ca tort nu am :)):">heh :">
Astazi e o zi speciala pentru mine .. pentru voi ... pentru blog ... Da si fiind speciala ... trebuie sa facem totul sa para special ... Chiar daca vremea nu prea tine cu intentiile mele X_x
Am ajuns aici datorita voua .. Multumesc din suflet ca imi suportati si apreciati aberatiile :)):">Sunteti minunati .. Va multumesc pentru sprijin :">

Pe final vreau sa urez si eu La Multi Ani bloguleeet!! Sa dea Domnul ca de acum inainte sa ne mearga la fel de bine :X!!

Hope you like it!!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu