
Mai exact, ce fel de postări vor trece în „umbră”? Ca exemplu vă dăm
așa zisele campanii de social media de după accidentul din munții
Apuseni: „LIKE = Dumnezeu să-i ierte!”, „Share = Respect”.
Șantajul acesta emoțional adresat stăpânului mouse-ului poate a
funcționat la o mătușă mai superstițioasă, care chiar crede într-un
demers sincer al cerui care a postat. Poate spuneți că e alegerea ei,
însă problema e că „Like-ul” și „Share-ul” îți vor apărea ție în News
Feed. Iar dacă ai o familie numeroasă, cu multe mătușe superstițioase,
s-ar putea să te enervezi. Facebook vrea să elimine astfel de conținut
care nu e relevant.
Cei de la Facebook spun și că utilizatorii s-au plâns de faptul că se
întâmplă de multe ori să vadă fotografii și clipuri virale repostate de
alte pagini, iar acest lucru devine supărător. Astfel, o poză virală
printre prietenii tăi îți va apărea o singură dată, maxim de două ori în
News Feed.
De asemenea, Facebook va fi mult mai atent și la paginile care au
postări cu link-uri înșelătoare, care te trimit spre pagini cu multe
reclame.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu