23.12.2011

Bogdan Stancu ţine pumnii steliştilor în Europa: "Le va fi greu cu Twente, e un adversar dificil"

Fostul atacant al Stelei, Bogdan Stancu, a vorbit despre situaţia la gruparea turcă Orduspor, acolo unde este împrumutat de Galatasaray, dar şi despre şansele "roş-albaştrilor" în primăvara europeană a Europa League, acolo unde vor întîlni formaţia olandeză Twente Enschede în "şaisprezecimile" competiţiei.

"Am avut un început foarte bun la Ordu, dar din păcate am ajuns într-o situaţie destul de delicată pe finalul turului, cînd am pierdut foarte multe meciuri. În retur voi juca tot la Ordu şi din vară mă întorc la Galata. Am vorbit cu cei de acolo, i-am felicitat pentru că sînt pe primu loc şi sper să cîştige titlul.



Am mai vorbit cu Cristi Tănase, i-am felicitat pe foştii mei colegi pentru parcursul bun din Europa. Va depinde numai de ei dacă se vor califica mai departe, au de înfruntat un adversar dificil. Nu ştiu dacă e un vis prea îndrăzneţ finala Europa League, orice e posibil, dar va fi foarte greu. Nu mi-am luat bilete la finala Europa League, dacă o va juca Steaua cu siguranţă voi merge atunci. Cînd joacă în cupele europene, Steaua are tot timpul partide cu asemenea atmosferă ca la meciul cu Larnaca.

Wesley este un jucător foarte valoros, ar fi binevenit la Steaua", a  spus Bogdan Stancu la televiziunea sportro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu