25.02.2012

Gigi Becali a bătut palma cu Elena Udrea pentru Primăria Capitalei. “Am spus da, urmează ca în viitorul apropiat să o facem oficial”

Preşedintele PNG a dezvăluit că a fost chemat la discuţii de Elena Udrea pentru a fi întrebat dacă vrea să continue colaborarea din Bucureşti.
“Am fost contactat de doamna Udrea, am fost întrebat dacă mergem mai departe în aceeaşi formulă în Capitală. Am spus da, urmează în viitorul apropiat să o facem oficial pentru a avea mai multă putere de imagine. Vom semna un protocol, iar condiţia este ca patru consilieri PNG să se afle pe lista alianţei”, a declarat Becali la Realitatea TV.

El a adăugat că Elena Udrea i-a spus cine va fi candidatul alianţei pentru Primăria Capitalei, dar că nu îl poate deconspira deoarece este o “surpriză”. Becali a precizat că nu va fi Teodor Paleologu, Liviu Negoiţă, Silviu Prigoană sau Cristian Preda.
“Nu merg la drum cu perdanţi, dacă mergi cu un om ca Paleologu sau Preda nu ştiu dacă iei 1%. Am avut o singură condiţie: nu vreau să stau alături de domnul Paleologu şi Preda care nu valorează doi bani. Hai să zicem că domnul Preda ar face 2%, iar domnul domnul Paleologu poate face un 5% că ştie să citească şi vorbească la televizor”, a afirmat preşedintele PNG.
El a adăugat că alianţa dintre PNG şi PDL va fi doar pentru locale, nediscutându-se nimic despre parlamentare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu