Cel mai mic MPV de la Ford va fi și cel mai eficient din Europa.
Consumul lui B-MAX se va situa între 4 și 4,9 litri la 100 km. Ford
afirmă că noul model va face o economie echivalentă cu 5 plinuri pe an.
Ford este determinat să devină numărul 1
în clasa monovolumelor subcompacte. Pe lângă inovațiile cu care este
înzestrat noul B-MAX, model ce va fi fabricat la Craiova, deține
tehnologiile necesare pentru a minimiza consumul. Versatilul monovolum
al Ovalului Albastru va fi la momentul lansării cel mai economic MPV din
clasa B și promite încă de pe acum să stabilească un nou standard în
materie de eficiență.
Gama de
motorizări include două unități echipate cu injecție directă de
combustil, tehnologie turbo și sistem auto start & stop.
Clienții
vor putea opta pentru versiunea pe benzină 1.0 EcoBoost de 120 cai
putere și dieselul 1.6 TDCi de 95 cai putere. Ambele modele au un consum
mediu sub 5 litri la sută. Ford afirmă că performanțele de consum
furnizate de B-MAX și îi va ajuta pe viitorii proprietari să realizeze o
economie în bugetul destinat achiziționării de carburanți de 340 de
euro pe an, sumă echivalentă cu cinci plinuri de combustibil.
Modelul
pe benzină dispune de cel mai mic motor turbo din noua generație, va
genera emisii de 114 g/km și o economie de combustibil de cifrată la 4,9
litri. Grație cilindreii mici și a optimizărilor aduse prin intermediul
sistemelor electronice, media de consum promisă de B-MAX este cu 0,8
până la 1,5 litri mai mică decât a rivalilor C3 Picasso, Grand Modus și
Meriva. În același timp, emisiile sunt mai mici la B-MAX cu 20 până la
35 g/km comparativ cu ceea ce oferă rivalii săi.
Deși
dispune de o cilindree mai mare decât motorul pe benzină, versiunea
diesel se mulțumește cu numai 4 litri la 100 km. Consumul este cu
0,1-0,6 litri decât al rivalilor menționați anterior, în timp ce
emisiile de 104 g/km de CO2 se situează sub cele ale concurenței care
generează între 109 și 119 g/km.
“Scopul
nostru cu B-MAX a fost să redefinim segmentul prin tehnologie și
ingeniozitate, iar aceasta include și dorința de a oferi un model cu cea
mai bună economie”, a declarat Barb Samardzich, vicepreședintele
biroului de dezvoltare al produsului din cadrul Ford Europe.
În
sprijinul reducerii de combustibil nu tehnologiile de la nivelul
propulsiei ci și unele precum sistemul de informare al șoferului, care
îl ajută să adopte un stiil de condus economic, sistemul Gear Shift
Indicator, care indică momentul ideal de schimbare a treptei de viteză
și tehnologia Smart Regenerative Charging, ce a debutat pe noul Focus,
și care are grijă ca bateria să fie încărcată în mers cu energie
furnizată de frânele regenerative.

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu