10.02.2012

Ford B-MAX promite cel mai scăzut consum din segmentul MPV :

Cel mai mic MPV de la Ford va fi și cel mai eficient din Europa. Consumul lui B-MAX se va situa între 4 și 4,9 litri la 100 km. Ford afirmă că noul model va face o economie echivalentă cu 5 plinuri pe an.
Ford este determinat să devină numărul 1 în clasa monovolumelor subcompacte. Pe lângă inovațiile cu care este înzestrat noul B-MAX, model ce va fi fabricat la Craiova, deține tehnologiile necesare pentru a minimiza consumul. Versatilul monovolum al Ovalului Albastru va fi la momentul lansării cel mai economic MPV din clasa B și promite încă de pe acum să stabilească un nou standard în materie de eficiență.
Gama de motorizări include două unități echipate cu injecție directă de combustil, tehnologie turbo și sistem auto start & stop.
Clienții vor putea opta pentru versiunea pe benzină 1.0 EcoBoost de 120 cai putere și dieselul 1.6 TDCi de 95 cai putere. Ambele modele au un consum mediu sub 5 litri la sută. Ford afirmă că performanțele de consum furnizate de B-MAX și îi va ajuta pe viitorii proprietari să realizeze o economie în bugetul destinat achiziționării de carburanți de 340 de euro pe an, sumă echivalentă cu cinci plinuri de combustibil.
Modelul pe benzină dispune de cel mai mic motor turbo din noua generație, va genera emisii de 114 g/km și o economie de combustibil de cifrată la 4,9 litri. Grație cilindreii mici și a optimizărilor aduse prin intermediul sistemelor electronice, media de consum promisă de B-MAX este cu 0,8 până la 1,5 litri mai mică decât a rivalilor C3 Picasso, Grand Modus și Meriva. În același timp, emisiile sunt mai mici la B-MAX cu 20 până la 35 g/km comparativ cu ceea ce oferă rivalii săi.
Deși dispune de o cilindree mai mare decât motorul pe benzină, versiunea diesel se mulțumește cu numai 4 litri la 100 km. Consumul este cu 0,1-0,6 litri decât al rivalilor menționați anterior, în timp ce emisiile de 104 g/km de CO2 se situează sub cele ale concurenței care generează între 109 și 119 g/km.
“Scopul nostru cu B-MAX a fost să redefinim segmentul prin tehnologie și ingeniozitate, iar aceasta include și dorința de a oferi un model cu cea mai bună economie”, a declarat Barb Samardzich, vicepreședintele biroului de dezvoltare al produsului din cadrul Ford Europe.  
În sprijinul reducerii de combustibil nu tehnologiile de la nivelul propulsiei ci și unele precum sistemul de informare al șoferului, care îl ajută să adopte un stiil de condus economic,  sistemul Gear Shift Indicator, care indică momentul ideal de schimbare a treptei de viteză și tehnologia Smart Regenerative Charging, ce a debutat pe noul Focus, și care are grijă ca bateria să fie încărcată în mers cu energie furnizată de frânele regenerative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu